1. את לא יכולה לעשות סקס בזמן ההריון.

אלא אם כן יש לך בעיות בריאותיות, את לחלוטין יכולה לעשות סקס בהריון עד לרגע שבו יורדים לך המים (בהנחה שאת רוצה, כמובן). עם זאת, מומלץ לוודא עם הרופא שלך במידה וסבלת מדימום כלשהו, או אם יש מגבלות פיזיות אחרות, אשר עלולות להפוך את הסקס למשהו מסוכן, כגון צוואר רחם חלש. עדיף ללכת על בטוח.

2. סקס בזמן ההריון מסוכן לתינוק.

בהריון תקין, סקס איננו צפוי לעשות כל נזק, גם לא בתנוחה המסיונרית. הרירית שבצוואר הרחם שלך, יחד עם שרירי הרחם ושק מי השפיר שלך ישמרו על תינוקך היטב. עם זאת, ייתכן שקיימות תנוחות שיהיו לך נוחות יותר, וייתכן שהדופק המואץ שלך אחרי האורגזמה עשוי לגרום לתינוקך לנוע מעט יותר מן הרגיל. אם את סובלת מדימום, בין אם זה בגלל שנדבקת במחלת מין, או משום שיש לך בעיה רפואית אחרת, מומלץ להתייעץ עם רופא.

3. סקס בהריון זה כואב.

בהנחה שההריון שלך בריא, סקס במהלך הריון לא אמור לכאוב. את עלולה לחוש התכווצויות אחרי האורגזמה, או להרגיש לא בנוח עם תנוחות מסוימות. עם זאת, התנוחות הנכונות, המאפשרות לאישה לשלוט בעומק החדירה (למשל, “להיות למעלה”) יכולות לעזור, וכך גם הימנעות מתנוחות “עמוקות”, כמו דוגי סטייל.

4. ההריון “מכבה” לך את החשק

חוסר הביטחון לגבי הגוף המשתנה שלך, הורמונים ובחילות בוקר (שלא מתרחשות רק בבוקר, למרות שמן) עלולים לגרום לך לחוש פחות חשק מיני, אבל זה ממש לא חובה. ייתכן מאוד שהסקס במהלך ההריון יהיה הכי טוב שאי פעם היה לך. יש נשים שמתגרות יותר דווקא במהלך סקס בהיריון. נשים אחרות רגישות יותר או פחות, ויש כאלה שאצלן זה משתנה לאורך זמן ההריון. הקשיבי לגופך, אל תכניסי את עצמך למתחים מיותרים, ותעשי את מה שמרגיש לך נכון. אם לא מתחשק לך לעשות סקס, את עדיין יכולה לענג את הפרטנר שלך עם הידיים ועם הפה כדי לשמור על הקשר האינטימי ביניכם – ואל תשכחי שאוננות היא אופציה עבור שניכם.