קל להניח שכנות בזוגיות היא רק שמירה על אמונים ולומר לפרטנר שלכם את האמת כאשר אתם מבלים בפאב ולא “עובדים עד מאוחר”. בעולם האמיתי, עם זאת, כנות בזוגיות היא משהו עמוק יותר – ואחת הדרכים הכי טובות להבטיח שמערכת היחסים שלכם תישאר בריאה – אז עדיף להימנע מהשקרים הנפוצים האלו, וללמוד באמת איך להגיע לאורגזמה אמיתית ולהנות מזוגיות בריאה.

דורקס מציגה: מה הקשר בין כנות לבין סקס משובח?

אני בסדר”. הרבה אנשים נמנעים מקונפליקט ע"י הסתרת הרגשות שלהם, מתוך האמונה שפרטנר טוב יקריב את הצרכים שלו בשבילם. בעוד ששקר לבן מדי פעם (“לא, הטוסיק שלך לא נראה גדול בשמלה הזו”) יכול להיות משהו חיובי, אם תהפכו את ההקרבה העצמית לדבר שבשגרה, אתם בסופו של דבר תתחילו לנטור לפרטנר שלכם. זה לא אומר שאתם חייבים לחפש עימותים: פשוט היו כנים לגבי הרגשות שלכם, וקחו עליהם אחריות במקום להעביר אותם אל הפרטנר שלכם. במקום לומר “זה לא מתחשב מצידך לחזור כל כך מאוחר”, תגידי “אני מרגישה שאתה לוקח אותי כמובן מאליו כשאתה משנה את התוכניות ברגע האחרון מבלי לומר לי”. ככה הסיכוי לקבל תגובה מתגוננת מהפרנטר קטן וגם שתהיו כנים עם עצמכם.

“כן, זה טוב!” גברים ונשים מזייפים את ההנאה שלהם כדי לא לפגוע ברגשות של הפרטנר (או כדי לסיים סקס שנמשך יותר מדי זמן). עם זאת, כל פעם שאתם מזייפים, הפרטנר שלכם מאמין לכם – והוא ככל הנראה יעשה את אותו הדבר בפעם הבאה בגלל שזה ‘הצליח’ לו בפעם הקודמת. איך להגיע לאורגזמה אמיתית? במקום להעמיד פנים, הנחו את הפרטנר שלכם ולמדו אותו מה אתם הכי אוהבים, או פשוט תודו שאתם עייפים/מתוחים/שיכורים מדי מכדי לגמור. סקס לא חייב תמיד להוביל לגמירה משותפת, ובטווח הארוך הזיופים האלו רק יגרמו לסקס להיות גרוע יותר.

“אני אעשה את זה בכיף”. לכל אחד יש את התשוקות והמאווים שלו, אבל רק בגלל שהפרטנר שלכם מבקש מכם לעשות משהו מיני, זה לא אומר שאתם חייבים להסכים. אם אקט מיני מסוים אינו מוצא חן בעיניכם או שאתם לא יודעים איך להגיע לאורגזמה של בן או בת הזוג, היו כנים לגבי זה (מבלי לשפוט את הצד האחר), וקבלו את ההחלטה של הצד השני אם הוא מסרב למשהו שאתם רוצים לנסות בעצמכם. פשרות זה חלק אינטגרלי במערכות יחסים, אבל אם משהו גורם לכם לאי-נוחות, עדיף להתעקש על שלכם. ביטחון מיני אמיתי זה גם לומר “לא” כשצריך.

קשר בריא ואוהב תמיד יהיה מבוסס על אמון, חיבה וכבוד, אז כבדו את הפרטנר שלכם וספרו לו את האמת, והאמון שתקבלו בחזרה יהיה הרבה יותר מבוסס ואמיתי.