וודי אלן אמר ש"יחסים הם כמו כריש, הם חייבים להיות בתנועה מתמדת אחרת הם מתים" ואנחנו נוטים להסכים אתו במקרה הזה. כדי להשאיר את הזוגיות חיה, בוערת ובועטת, חשוב לשמור על הצדדים המרגשים והמפתיעים שבה, גם אם אתם כבר בשלב בו הוא רגיל כבר לראות אותך ב"תחתוני הסבתא" שלך והיא כבר ממזמן התרגלה לראות אותך גוזר שיערות באף. אז איך עושים את זה? איך מרגשים ומפתיעים? הנה כמה רעיונות מלהיבים. אמנם כל הרעיונות כתובים בלשון זכר, אבל הם לגמרי מתאימים גם לנשים שמעוניינות לפרגן לגבר (או לאישה) שלהן.

“בטח שמגיע לך”​​

בטח, בטח, בטח שמגיע לה להתפנק ביום ספא שיעשה לה נעים בכל הגוף – מקצות הרגליים ועד קצות השערות – ובכל היום הזה היא רק תחשוב עליך, הגבר שלה, ואיך שפינקת אותה וחשבת עליה, ואיך היא מתה לפנק אותך בחזרה ולהראות לך כמה היא מעריכה אותך. אנחנו מציעים שתהיה בבית כשהיא חוזרת מיום של פינוק ועם רצון לפנק.

“ברור שאני מת לעשות יוגה, שופינג ולשתות מרגריטה בים”

הרי לכל אחד מכם יש את התחביבים שלו והנושאים שמעניינים אותו, אז למה לא להקדיש יום אחד רק לתחביבים שלה? זה אולי עלול להישמע כמו “תיק” אבל אתה תופתע לגלות כמה זה כיף להיות יחד אתה בחוויות שעושות לה טוב ומעלות לה חיוך על השפתיים, וכמה זה כיף לה שאתה מקדיש מהזמן שלך כדי לחוות יחד איתה ולגלות אותה במצבים שאתה לא מכיר. כמובן שאפשר גם לתבלן את החוויה עם איזה פינוק סקסי שהיא אוהבת, שיוסיף משמעות נוספת לחיוך, שגם ככה, ילווה אותה כל היום.

“תעצמי עיניים ותתענגי”

דמיין לעצמך את האישה שאתה אוהב, שוכבת על המיטה בעיניים עצומות, לא יודעת מה אתה מתכנן לה, רק המחשבה גורמת לה לאורגזמות קטנות בכל הגוף, סף הגירוי עולה עם כל נשימה, עם כל תנועה שלך, הידיעה שכל מה שאתה רוצה זה לענג אותה גורמת לה לרעוד בפנים ובחוץ. כדי לממש את החוויה המדהימה הזאת, החוויה שמחברת בין תענוגות הגוף לעוצמות הנפש חשוב שתקשיב ותלמד מה היא רוצה, שים לב כיצד הגוף שלה מגיב אליך, וכמובן תפתיע אותה – יש מגוון אפשרויות מענגות וסקסיות, צעצועי מין וג’לים חושניים שיכולים להוסיף עוד ממד זוגי של עונג ולהפוך את הערב או את היום או את היום והערב לבלתי נשכחים.

“תעשי חיים ואל תחשבי עלי”

לא, אל תדאג, אנחנו לא ממליצים על מערכת יחסים פתוחה (למרות שזאת גם אופציה), אנחנו פשוט מזמינים אותך לאפשר לבת הזוג שלך להיזכר איך זה היה לפני שהיא הכירה אותך. ארגן לה ולחברות שלה ערב הפתעה מפנק – ארוחה במסעדה יוקרתית, משם לעבור לבר מגניב ולשלוח להן באמצע הערב כמה סיבובים של צ’ייסרים שירימו את האווירה. אז יתחילו איתה, אז מה? אתה הגבר שארגן לה את כל הכיף הזה, ואתה היחיד שייהנה מהפירות שלו (אלא אם היא תירדם במונית בדרך חזרה…).