עזבו אתכם ממסעדות, סרטים, ברים ומועדונים – כדי להפוך את הדייט הבא שלכם לרומנטי במיוחד הגיע הזמן שתתנתקו מהעולם, ותהיו רק שניכם, לבד, נשמה לנשמה גוף לגוף. בשביל כזה דייט מהחלומות אתם לא חייבים לברוח למלון בוטיק או צימר בגליל, כל מה שאתם צריכים זה לקרוא את רשימת הטיפים שלנו להיכנס הביתה, לנעול את הדלת ולשכוח מהעולם שבחוץ (ותאמינו לנו, אתם תשכחו).

התפאורה הנכונה

בשביל ערב רומנטי אתם צריכים את הרקע הנכון, כזה שיעטוף אתכם ויכניס אתכם למצב רוח רומנטי וסקסי, שיוציא אתכם מהשגרה ויגרום לכם להרגיש את האנרגיה שזורמת ביניכם. אל תיבהלו, לא צריך לשפץ את הבית, אבל קצת Home Styling לא יזיק – קודם כל דאגו שהבית יהיה נקי הרי אתם לא מתכוונים לשטוף כלים או לעשות כביסה במהלך הדייט הרומנטי שלכם. הצעד הבא הוא ליצור אווירה מרגיעה – עמעמו את האורות, הדליקו נרות ריחנים או קטורת, בחרו פלייליסט רומנטי (אפשר לשלב גם שירים שמזכירים רגעים אינטימיים שחוויתם), פזרו פרחים ברחבי הבית ונשמו עמוק.

ארוחה מלאה בתשוקה

חוש הטעם הוא אחד החושים הדומיננטיים, הוא משפיע על הרגשות שלנו בדרכים שאנו לא תמיד מודעים אליהן, לכן גם לארוחה יש תפקיד בהפיכת הערב הזה לערב שלא תשכחו. זוכרים את סצנת האוכל מלאת התשוקה והמעוררת בסרט “תשעה וחצי שבועות של שכרון חושים”? הטעם, המרקם והצורה של האוכל ישפיעו על הדרך בה אתם מרגישים. כל ביס, כל נגיסה יהיו מלאי משמעות אם תהפכו אותם לכאלה. אנחנו לא אומרים שאתם צריכים להימרח על הרצפה ליד המקרר, אבל אנחנו מציעים לוותר על הטייק וואי ולהשקיע באוכל מעורר ומלא באהבה.

https://www.youtube.com/watch?v=BGB2lGyDrTw

גוף אל גוף

הגוף שלנו מלא הפתעות, ומדהים לגלות כיצד הוא מגיב למגע אוהב, חושק, מלטף. מסאז’ אירוטי זוגי הוא דרך נפלאה ורומנטית לבלות ביחד. אל תלחצו ותנסו לעמוד בציפיות – המטרה של המסאז’ היא להרגיע, לחקור את מסתרי הגוף של בן או בת הזוג, לענג אותו או אותה ולעורר. בחרו מקום נוח, זו יכולה להיות הספה או אפילו השטיח, פרסו מגבות רכות או שמיכה נעימה ובחרו ג’ל עיסוי ששניכם אוהבים. על מנת ליצור תחושה נעימה אצל בן או בת הזוג עבדו בתנועות איטיות וקצביות במעגלים רחבים עם לחץ מתון ומשתנה. אל תהססו לגלוש גם לחלק הגוף התחתון ולעורר את זרמי הארוטיקה עם מסאז’ באזור האגן ופנים הירך. כדי לשמור על המתח הארוטי שנבנה עם כל מגע, אנחנו מציעים לא להיכנע לתשוקות אלא לחוש אותן ולתת להן זמן. כאשר הן יגיעו לשיאן, אתם כבר תהיו בשלב הבא של הערב.

חדר הפנטזיות

ג’לים מעוררים ומחממים, ויברטורים ממינים שונים, קונדומים לגירוי מוגבר, אזיקים, נוצות, חבלים – הערב הזה יכול להיות מוקדש להגשמת הפנטזיות המיניות שלכם אם רק תזרמו אתו. הכינו מראש מגוון אביזרים שיכולים להוסיף עניין וגירוי. אתם גם יכולים להחליט שכל אחד מכם יכין אביזרים שיענגו את הצד השני. כך גם תיהנו לראות את בן או בת הזוג מתמכרים להפתעות שהכנתם, וגם תלקקו את השפתיים (וקצת תנשכו אותן) כאשר בן או בת הזוג ילמדו אתכם כמה דברים חדשים שלא ידעתם על הגוף שלכם.

תשאירו את הטכנולוגיה מחוץ לרומנטיקה

אולי זה הטיפ שהיינו צריכים להתחיל אתו. אמנם זה הטיפ הכי פחות סקסי אבל הכי חשוב – לפני שאתם סוגרים את הדלת ומתמסרים לערב שכולו תחושה ומגע כבו את הטלפונים וסגרו את הטאבלטים. אנחנו חיים בעולם בו אנו רגילים לצלם, להעלות לרשת החברתית ולעקוב ללא הפסק אחרי לייקים וציוצים. אבל הערב הזה שלכם הוא מחוץ לזמן ולמקום, הוא רק שלכם. לכן שאר העולם צריך להישאר בחוץ. תאמינו לנו הרווח יהיה כולו שלכם.