אין כמו המיטה – המזרון הנוח, המצעים הנעימים, הציפיות הריחניות. נפלא. אבל סקס הוא הרבה יותר מתנוחות. סקס עוסק בהגשמת פנטזיות, בלהט נפשי ופיזי, ברצון לגעת בקצות היכולת שלנו, באתגרים המחויכים שאנחנו מציבים בפני בני הזוג שלנו. זו הדרך לשמור על הסקס לוהט, חושני ומעניין ולהוסיף לזוגיות תבלינים שאי אפשר לקנות בשוק. אז הנה כמה רעיונות לסקס אחר, אולי קצת פחות נוח, אבל הרבה יותר לוהט.

חיפזון הוא דבר נפלא

לפעמים כל מה שרוצים הוא סקס, כאן ועכשיו. לא תמיד צריך להפסיק את החיים, ללכת לחדר השינה, להתפשט, להשאיר את האור הקטן, להזיז את הבגדים שנשארו על המיטה אחרי שקיפלת כביסה… לפעמים כל מה שצריך זה להיכנס הביתה, להישען על הקיר הקרוב ופשוט להתמסר לקול הזה שממלא את הראשים שלכם ולא נותן לכם לחשוב על שום דבר אחר, הקול הזה שלוחש “אני רוצה אותך עכשיו!!!”

טכנולוגיה בשירות האהבה

איזה יופי שכולם נושאים איתם מצלמות וידאו איכותיות בכיסים שלהם?! הסמארטפונים למיניהם הוסיפו עניין קינקי ומדליק לרגעי הסקס הספונטניים שלנו. תמיד אפשר לשלוף את הנייד ולצלם את עצמכם מתענגים ונהנים אחד מהשני. מעבר לזה שבאותו הרגע הרעיון שאתם מצטלמים מבעיר בכם אש, בפעם הבאה שתרצו להדליק את האש הקדמונית הזאת, כל מה שתצטרכו זה לשלוף את הנייד לצחקק ולהתלהט יחד מול הווידאו המשותף. רק זכרו – צילום צריך להיות בהסכמת שני בני הזוג, וכמובן שהוא אך ורק שלכם ובשבילכם.

לא רק ילדים אוהבים לשחק​​

רוצים להישאר במיטה ולהביא את ההתרגשות אל בין הסדינים? בשביל זה יש צעצועים, ולא סתם צעצועים – ויברטורים, טבעות רטט, רוקט פוקט, דורקס ממליצה לגוון בכל פעם עם צעצוע חדש והכי חשוב, כשאתם קונים את הצעצוע הבא תחשבו על בן או בת הזוג, כי כשתראו אותו או אותה מתענגים אתם תגלו שגם אצלכם השמיים הם הגבול.

מראה מראה שעל הקיר…

הסתכלתם על עצמכם פעם בזמן סקס? באמת הסתכלתם, לא הצצה נסתרת אלא מבט מודע חוקר, מבט זוגי שמגלה שהזוג שמביט אליכם מהמראה הוא פרטנר איכותי ומזמין בכל מה שקשור לחדר המיטות. כל אחד מופעל אחרת מהמבט שלו על עצמו באמצע סקס – אבל מילה שלנו, זה מטריף לכולם את המוח.

תקשור אותי, תאהב אותי

הידיים שלכם קשורות, העיניים מכוסות, אתם מרגישים את בן או בת הזוג מטיילים לאורך גופכם – נוגעים, מלטפים, מנשקים, מלקקים – ואתם לא יכולים לעשות כלום, רק להתמכר לתחושות, לזרמים שרצים במורד הגב, לחוסר השליטה שגורמת לכם לגלות שהרצון להיות בשליטה במהלך סקס הוא ממש overrated.

פנטזיות נועדו להתגשם

המוח של בן או בת הזוג הוא המקום הסקסי ביותר שאתם יכולים לבקר בו, אז למה לא לקפוץ לשם? שתפו אחד את השני בפנטזיות שלכם ותגייסו את הרגשות הלוהטים והחושניים ביותר שלכם כדי להבטיח שתגשימו אחד לשני את הפנטזיות, גם אם אלה לא בדיוק הפנטזיות שלכם. תאמינו לנו, אחרי כל פנטזיה שמתגשמת מגיעה אחת הרבה יותר מדליקה.