יכול להיות שיהיה לך קשה להגיע לאורגזמה אם אתה לא באמת מוכן לסקס, אם את מפחדת להיכנס להריון (מומלץ לקרוא את המדריך שלנו לאמצעי מניעה), או בגלל שחווית חוויה טראומתית. אם כן, מומלץ להתייעץ עם רופא המשפחה שלך, שיוכל להעניק לך את השירות המועיל ביותר.

אפילו אם את לא מוכנה עדיין לחוות אורגזמה עם פרטנר, זה לגמרי אפשרי – ולפעמים הרבה יותר קל – לדעת איך להגיע לאורגזמה בכוחות עצמך. ככל שתכירי את גופך יותר טוב, כך יהיה לך פשוט יותר לגמור עם פרטנר.

ארבעת השלבים של האורגזמה

גירוי

דם זורם לשפתיים, לפטמות ולאזורים ה"חמים" בגופך. איברי המין שלכם יתנפחו, יתכהו ויהיו רגישים למגע. אצל נשים צפויה רטיבות, וגברים עשויים “לדלוף” מעט מהפין; הדופק והנשימה שלכם יואצו, וייתכן שתסמיקו.

אם את לא נרטבת, ג’לים חושניים מבית durex יכולים לסייע בשלב זה – הג’ל יכול לספק לחות מלאכותית, מה שיהפוך את המשחק המקדים ליותר נוח ולתת זריקת אנרגיה לגוף ולהגיע לאורגזמה.

הצטברות חושית

אצל נשים, החלק העליון של הנרתיק ייפתח, והרחם ישנה את תנוחתו כדי להקל על קבלת הזרע. הדם יזרום לחזה, מה שיגרום לפטמות להקשיח ולשדיים להתנפח. הדגדגן יימתח לאחור כנגד עצם הערווה וה"ברדס" (hood – בדומה לעורלה הגברית) יחליק לאחור ויחשוף את קצה הדגדגן. אצל גברים, הסוגר של צינור השופכה (החור שבמרכז העטרה) יתכווץ כדי למנוע דליפת שתן והשרירים בבסיס הפין יתחילו להלום לפי קצב הדופק, והאשכים יהפכו למתוחים יותר.

האורגזמה

הקליימקס אצל גברים מוביל לשפיכה, ואצל נשים שרירי הנרתיק מתכווצים ונרפים בצורה עוויתית (באינטרוולים של 0.8 שניות), הדופק והנשימה מואצים, ופי הטבעת מתכווץ ונרפה. לאחר הקליימקס, הדגדגן והעטרה הופכים לעדינים ורגישים לכאב.

חזרה לשגרה

זהו השלב שבו הגוף נרגע לאחר האורגזמה וחוזר לפעילות שגרתית. גברים עשויים להירדם (וגם נשים), או, לחלופין, אתם עשויים להרגיש צורך דחוף להתכרבל.