אלפי כתבות נכתבו כדי להסביר לאישה איך למצוא את העונג שלה, או לגבר כיצד לענג אישה. נדמה שמספר סוגי האורגזמה שנשים מסוגלות לחוות, הוא לבדו אתגר בסגנון המירוץ למיליון, בעוד האורגזמה הגברית נחשבת למנגנון הפשוט עלי אדמות – באתי, נכנסתי, גמרתי. אבל איך ייתכן שבכל זאת יש אורגזמות משובחות יותר ופחות, האם אוננות פוגעת בזוגיות ולמה לפעמים זה פשוט לא עובד? durex עם התשובות!

הנה 8 עובדות שחושפות את סודות האורגזמה הגברית

1. גם גבר יכול לזייף אורגזמה

קשה לדמיין, אבל כמו שתראו בהמשך, לא כל אורגזמה מלווה בשפיכה. כשליש מהגברים מודים שזייפו אורגזמה בשלב זה או אחר במהלך יחסי מין עם פרטנרית קבועה, בעיקר כשהיו עייפים מדי או טרודים, וזאת כדי לא לפגוע באהובתם. השיטה: אנחות מתחזקות, העלאת קצב החיכוך שגם מגדילה את כמות נוזל הסיכוך הטבעי שהגוף מפריש וקריסה ממש כמו לאחר אורגזמה. עוד עובדה מפתיעה- רוב הנשים לא הבחינו בהבדל.

2. הוא מרגיש שמגיע לו פרס

ידוע שגברים מודדים את עצמם לפי תפקודם המיני, בפרט כשהם צעירים, ובכן- מחקרים מצאו שלא מדובר רק בתחרות אגו גברית כמו שנהוג היה לחשוב, כי אם במנגנון ביולוגי מתוכנן היטב.
בזמן האורגזמה ניצת במוח האזור המקושר עם תגמול, כפי שקורה בעת הזרקת הרואין למשל, אך בעוצמה כפולה ומכופלת, זאת בכדי לתמרץ את הזכרים האנושיים להרבות את הגזע.

3. אפשר להיכנס להריון גם בלי שפיכה של הגבר

עוד לפני השפיכה הגדולה, עם התגברות תחושת העונג, מופרש נוזל שקוף מקצה הפין, שמטרתו להקל על החדירה ולמנוע חיכוך ויובש.
נהוג לחשוב שנוזל זה הוא ״בלתי מזיק״, יש שאף לא לובשים את הקונדום בשלב זה, אבל בדיקות הוכיחו שמדי פעם בפעם, בייחוד בגירוי מוגבר וכשהאורגזמה מגיעה במהירות, משתרבב זרע לתוך הנוזל הזה, ומאחר שדי באחד כדי לסיים מפגש מיני בהיריון קחו לתשומת ליבכם.

4. אורגזמה זוגית פשוט טובה יותר

נשים רבות חוששות שאם הגבר שלהן מאונן הוא יאבד את החשק לקיים איתן יחסי מין. גם כאן מחקרים מתייצבים להפריך מיתוס, ומראים כי גם לאורגזמה הגברית עוצמות משתנות, ובראש הסקאלה מככבת אורגזמה שהיא תוצאה של יחסי מין מלאים. לא סתם טובה יותר, במדידות ההורמון הפרולקטין שמופרש לאחר אורגזמה, נמצא כי באורגזמה לאחר יחסי מין הוא מופרש ביחס של פי 400 מאשר באוננות. אין מקום לדאגה, ליידיס.

5. יש דבר כזה מולטי אורגזמה גברית

ישנם גברים שאימנו עצמם לחזור לפעילות מינית תוך 3 דקות מהתרחשות אורגזמה, ולא סתם לחזור לפעילות מינית אלא ממש להגיע לאורגזמה נוספת. ֿמה עושים ברי המזל האלה כדי לזכות בכל הטוב הזה? הם מספרים על שינוי תנוחות, טנטרה, ריכוז ומיקוד המחשבה, פעילות גופנית וכל מה שמאפשר שליטה וויסות עצמי של הגוף. שווה ניסיון.

6. יש שתי נקודות משמעותיות להעצמת אורגזמה גברית

כבר דיברנו על נכנס, יוצא, ושוב וחוזר חלילה? יש שתי דרכים להעצים אורגזמה גברית- הראשונה טמונה בקצה איבר המין, בעטרה המכילה המון קצות עצבים רגישים במיוחד – מין אורלי שמתמקד באזור זה, במיוחד בתנועות לשון מהירות, יגביר משמעותית את עוצמת האורגזמה הגברית.השנייה מצויה באזור המחלוקת – באזור החיץ הסמוך לפי הטבעת. רגע לפני אורגזמה אזור הפרוסטטה מתנפח ומתמלא, לכן הפעלת לחץ בעת שיא הגירוי על אזור החיץ מעצימה בכמה רמות את האורגזמה הגברית. לאמיצים והפתוחים שבסטרייטים, שווה להתנסות גם בהחדרת אצבע או ויברטור מותאם לגירוי אזור זה.

7. קודם אורגזמה אחר כך שפיכה, או להיפך?

נהוג לחשוב שהאורגזמה היא היא השפיכה. ובכן, גברים מסויימים מעידים שהם קודם חשים בגלי הצמרמורת והעונג המתפשטים בגוף מקצה איבר המין – הם הם האורגזמה – ושרק לאחר מכן מגיעה השפיכה שלעתים היא מועטה עד בלתי מורגשת, בעוד אחרים מציינים שראשית הגוף נדרך, מתרחשת השפיכה, ורק לאחר הפורקן מתפשטים בהם אותם גלי עונג אורגזמיים. נתון מעניין לאלה מבינינו שחשבו תמיד שכל הגברים אותו דבר.

8. אורגזמה זה פשוט בריא!

אם לא היו לכם מספיק סיבות עד כה, הרי שנמצא שאורגזמה שמלווה בשפיכה באופן קבוע מסייעת להפחתת הסיכוי לחלות במיני סרטן הקשורים באיברי הרבייה הגבריים. והרי לכם יופי של סיבה לתרגל מולטי אורגזמה.