אז נכון שאין תשובה מדעית מדויקת, ובסופו של דבר מי שמחליט באמת הוא הלב, אבל הנה מספר סימנים שיעזרו לכם לענות על חלק מהשאלות. הפניה כאן היא אמנם לנשים, אבל לגברים ביניכם תנו לנו לומר – אם יש לכם בת זוג שעונה על כל הסימנים האלה, תתפסו אותה (בחיבוק עדין ומלא אהבה) ואל תעזבו לעולם.

הוא מצחיק אותך​

אחד הדברים הכי סקסיים ונעימים הוא הומור. אין משהו יותר מגניב מלמצוא את הבנאדם שיודע ללחוץ בדיוק על הכפתורים הנכונים שמשחררים אותך וגורמים לך לצחוק צחוק חסר דאגה, שיודע בדיוק מה להגיד כדי להעלות לך חיוך ענק על הפנים גם אחרי יום מבאס.

צחוק הוא גם אחלה דבר כשאתם במיטה. דמייני אתכם ברגע אינטימי, ופתאום הוא לוחש לך משהו ואתם מתפוצצים מצחוק. זה אולי יכול להרגיש מוזר בהתחלה, אבל זוג שיכול לצחוק יחד במיטה, גם ברגעים הרציניים ביותר, הוא זוג שנהנה מפתיחות אמתית (מה שמוביל אותנו לסימן הבא…)

את יכולה לספר לו הכל

חופש אמתי בזוגיות הוא החופש לדבר על הכל – על כל הסודות, הפחדים, התשוקות והפנטזיות. לא כל הנשים והאנשים מסוגלים להניח את כל הקלפים על השולחן מכל מיני סיבות כמו חשש, בושה או קינאה. אז אם מצאת את הבחור שיכול לדבר איתך על הכל – מקולגות מעצבנים בעבודה ועד המקומות שמרגשים אותך במיטה – אל תוותרי עליו, ואל תוותרי על הדברים שאת יכולה לעשות איתו – כי עם בחור כזה תוכלי לגלות עולמות שלא ידעת על קיומם.

הוא לא מפסיק לחזר

חיזור זה לא רק פרחים, שוקולדים ודייטים מושקעים, חיזור זה גם סמס “אני אוהב אותך” באמצע היום, זאת שיחת טלפון בה הוא מספר לך כמה הוא חושק בך ממש עכשיו, זה להעדיף את הסרט שאת אוהבת, זה להפתיע סתם ביום חול באיזה פינוק, זה להביא ריגושים חדשים למיטה, זה להקשיב לחלום הממש ארוך שחלמת בלילה עד הסוף בלי להפריע. בקיצור, זה לשים אותך במרכז ולגרום לך להרגיש נאהבת גם כשהשגרה משתלטת.

הוא רוצה להשתפר בשבילך

אף אחד לא מושלם, אף אחד (גם לא את)! הסוד הוא להבין מה הדברים שמפריעים לבן או בת הזוג ולרצות לשנות ולשפר. להיות יותר מסודר, לא להתעצבן מהר, להיות יותר נחמד לחברות שלך, לגרום לדודה המעצבנת לאהוב אותו ולהכיר כל נקודה בגוף ובנשמה שלך כדי שיחד תוכלו להגיע לשיאים חדשים של אינטימיות ועונג.

אכפת לו

אכפתיות היא מילת המפתח בזוגיות אמתית – זה אומר להתחשב בצרכים שלך (קונדומים ללא לטקס לדוגמא), זה לוותר שבוע על בשר (כי החלטת לנסות את הטרנד הטבעוני), זה ללכת למפגש חברים בלעדיו כי יש משחק של ליגת האלופות (כן, כן אכפתיות גם מהצד שלך) ולפעמים אכפתיות היא אפילו שאלה קטנה כמו “זה בסדר מצדך?” שאלה שמקפלת בתוכה את ההבנה שבצד השני יש משהו עם רצונות, רגשות וגם מלא אהבה.

את פשוט מרגישה את זה

ויש דברים שאין להם הסבר. לפעמים הנשמות פשוט מתחברות, ולא יודעים לשים את האצבע על נקודת החיבור המדויקת. אם את מסתכלת עליו ויודעת שזה הבנאדם שתוכלי לצחוק אתו, לגלות לו את הפנטזיות הכי קינקיות, לדעת שהוא אוהב אותך בכל דקה ושהוא יעשה הכול כדי שתרגיש טוב, אז אף אחד לא יוכל להגיד לך אחרת!