מי לא מכיר או מכירה את התחושה הזאת, התחושה שכל הספונטניות נעצרת. שניכם יודעים שצריך, אתם יודעים כמה זה חשוב, אף אחד לא חושב לוותר על הקונדום אבל עדיין… אז חברים וחברות אל ייאוש, הנה מספר דרכים שיאפשרו לכם להפוך את הקונדום לא רק לפריט סקסי אלא גם לכלי שיהפוך את הרגע בו שמים הקונדום לאחד הרגעים המגרים של הערב…

בלי ידיים עפתי לשמיים (בנות, החלק הזה הוא בשבילכן)

אחד הדברים המגרים ביותר בשביל הגבר שלך הוא לראות איך את מלבישה לו את הקונדום… בלי ידיים. אמנם זה דורש אימון קל (מומלץ להיעזר במלפפון) אבל המבט שלו כשתחליקי את הקונדום על האבר שלו בעזרת השפתיים שווה הכול, ותארי לעצמך איך הוא יגמול לך בהמשך הערב. המלצה שלנו – אל תגלי לו מה את הולכת לעשות. מרחי על השפתיים, בעזרת האצבע, מעט ג’ל סיכה (מומלץ בטעם שאת אוהבת), ולאט לאט לאט גלגלי את הקונדום על האיבר שלו.

עבודת צוות

במקום להתבאס על הקונדום, תהפכו אותו לרגע אינטימי ומעורר ריגוש. הציעי לו להשתמש בידיים שלך כדי להלביש את הקונדום. הניחו את קצה הקונדום וגלגלו אותו יחד באיטיות (זאת מילת המפתח כאן) שיעורר ויגרה אתכם עד שתרגישו שאתם בקושי מסוגלים לנשום. המלצה שלנו, הוסיפו טבעת רטט לחגיגה שתגרה את שניכם ותוסיף זמן יקר של הנאה זוגית אינטימית.

שדרגו את הקונדום

רגע לפני ששמים את הקונדום, טפטפי פנימה קצת ג’ל חושני מדגדג ומחמם. התחושה המפתיעה בזמן הלבשת הקונדום תביא את הגירוי המיני שלו לשיאים חדשים, ותגרום לרגע בו שמים את הקונדום להיות אחד הרגעים המעוררים בסקס. הוא לא יזכור את הקונדום, הוא יזכור את התחושה המפתיעה ואת המבט המתגרה שלך כשאת מסתכלת עליו בזמן שסף הגירוי שלו עולה ועולה. רק שימו לב לא להגזים עם הכמות ש הג’ל כדי שהקונדום לא יחליק.

תגוונו!

היום עומדים לרשות היפים והנאהבים מגוון קונדומים שמתפקדים לא רק כהגנה אלא גם כמעוררי גירוי. קונדומים עם צלעות רטט ונקודות חספוס לגירוי מוגבר, קונדומים דקים במיוחד, קונדומים בתוספת חומר סיכה – התייחסו לקונדום כאביזר מין שיכול לתבל את הסקס ולהוסיף לו עניין, ובחרו בכל פעם קונדום (מפתיע) אחר.