עיסוי חושני הוא מיומנות שבהחלט שווה ללמוד אותה, שכן אפשר לעשות בו שימוש כמעט בכל שלב של מערכת היחסים. עיסוי ראש או רגליים בעזרת חומר סיכה יכול לפתות את הפרטנר הפוטנציאלי שלכם, מה שיוביל למגע יותר ויותר אינטימי אחרי שנוצר ביניכם החיבור הנכון, ואולי אפילו לעיסוי בכל הגוף כאשר מערכת היחסים בשלה לכך. למעשה, העיסוי יכול באותה מידה להרגיע וגם לגרות את הפרטנר שלכם.

חומר סיכה - לעסות את זה נכון

לפני הכול, ודאו שהחדר חמים – יש רק סוג אחד של צמרמורת שאתם רוצים ליצור, וכאשר אנו נרגעים, טמפרטורת הגוף שלנו פוחתת – כך שאפילו אם שניכם לבושים, טמפרטורת חדר חמימה ונעימה תהפוך את החוויה לנוחה יותר. דאגו להכין מגבות חמות בהישג יד כדי לכסות את החלקים בגוף של הפרטנר אותם אינכם מעסים. אם הלכתם על עיסוי בכל הגוף, רחצה משותפת לפני העיסוי יכולה להרפות את השרירים וליצור אווירה חושנית.

אל תשתמשו בשמן עיסוי אם אתם רוצים לעשות סקס לאחר מכן, שכן הוא עלול לקרוע את הקונדום. קיימים חומרי סיכה רבים המיועדים גם לעיסוי. השתמשו בחומר סיכה והדבר יאפשר לכם לעסות את הפרטנר שלכם יותר בקלות.

אלא אם כן יש לכם רקע מקצועי בעיסוי, אנא הימנעו מלחיצה על עצמות, שכן הדבר יכול להיות מסוכן. במקום, התמקדו בשרירים הגדולים בגב, בירכיים ובישבן. התחילו בתנועות עיסוי עדינות ועגולות עם קצות האצבעות או כפות הידיים. אם אתם מזהים אזורים מתוחים במיוחד, נסו להרפות אותם בקלות, או, אם אזורים אלו עקשנים במיוחד, נסו “ללוש” אותם באמצעות פרקי האצבע. התחילו בעדינות והגבירו את הלחץ בהדרגה, והקפידו לוודא שהפרטנר שלכם מרגיש בנוח.

שילוב של עיסוי ומשחקים חושניים יותר יכול ליצור גירוי מדהים, ולכן מומלץ לשלב פעולות “תרפיות” עם ליטוף אירוטי יותר. נסו ללוש את שרירי הכתפיים לפני שאתם מעבירים אצבע עדינה על צד הצוואר, או לעסות את צדי הישבן – שעלול להיות מתוח למדי – ואז לעבור לאזורים יותר אינטימיים. כפינוק לוהט במיוחד, נסו למרוח בנדיבות ג’ל חושני או חומר סיכה על גוף הפרטנר שלכם, ואז להחליק את גופכם בגופו (בהנחה שאינכם כבדים מהם באופן משמעותי) – והכי חשוב: תתקשרו! תשאלו את הפרטנר שלכם מה עושה להם טוב ותפעלו בהתאם.

ככל שאתם יודעים יותר על הגוף, כך העיסוי שלכם יהיה יותר יעיל, ולכן מומלץ להכיר באופן בסיסי את האזורים האינטימיים הזכריים או הנשיים, וכן את האנטומיה האנושית באופן כללי – כך תוכלו להבין טוב יותר כיצד ללטף את הפרטנר שלכם. עם מעט ידע תוכלו לקצור פירות רבים.