נקודת הג’י היא אחד האזורים האירוטיים האהובים והמדוברים ביותר. הקיום שלה הוטל בספק הרבה פעמים ונראה שקיימת הסכמה מועטה ביותר בנוגע לתפקיד ולאופן הפעולה של אזור חמקמק זה. יש הטוענים שמדובר בהמשכו של הדגדגן ואחרים טוענים שנקודת הג’י איננה קיימת כלל. עם זאת, בעוד שקיימות דעות מגוונות בקרב מדענים, דבר אחד בטוח: כל אישה היא קצת אחרת.

Omg! נקודת הג'י

אצל חלק מהנשים קיים אזור המצוי כמה סנטימטרים בתוך הנרתיק, על הדופן העליונה, אשר מתנפח כאשר לוחצים ומלטפים אותו, מה שיכול לגרום לתחושות עונג אדירות. חלק מהנשים מרגישות שליטוף האזור רק מעודד אצלן שתן ויש נשים שאינן יכולות למצוא את האזור בכלל. ליטוף אזורים שונים בתוך הנרתיק יכול לגרום לכיווצי שרירים, ונשים מסוימות טוענות שהן מגיעות ל"שפיכה נשית" כאשר נקודת הג’י שלהן מגורה.

כדי למצוא את נקודת הג’י שלך, החדירי אצבע לתוך הנרתיק ואז כופפי את קצה האצבע כאילו את מסמנת למישהו להתקרב אלייך. פעלי באיטיות ושימי לב לתחושה מתחת לאצבע שלך: אם מצאת את נקודת הג’י שלך, היא אמורה להתנפח. המשיכי ללחוץ בעדינות, תוך שימוש בתנועות מעגליות כדי ללמוד את עצמך, כך תגלי במהרה אם גירוי נקודת הג’י שלך גורם לך לגירוי מיני או לא. אם את מתקשה לאתר אותה, נסי להשתמש באביזרי מין כמו ויברטורים – עדיף בעלי קצה נטוי – שיוכלו להקל עלייך במשימה.

אם יתמזל מזלך לגלות שמדובר באזור אירוטי חדש, נסי לחשוב על תנוחות שיכולות לגרות אותו. דוגי סטייל, למשל (כאשר האישה על הברכיים והגבר מאחוריה) ותנוחת “מיסיונרי מורם” (כאשר הקרסוליים של האישה לופתות את צוואר הגבר) הן שתי תנוחות מצוינות לגירוי נקודת הג’י והן עוזרות לאישה לגרות גם את הדגדגן. גירוי ידני מאחור יכול גם כן להיות יעיל ביותר, בדומה לויברטורים עם ראש נטוי או עקמומיות משמעותית.

ומה אם את לא מצליחה למצוא את נקודת הג’י שלך? אל תדאגי. כולנו שונים ומה שעובד בשביל אחת יכול להיות “Turn off” של ממש עבור אחרת. מי יודע, אולי יש לך אזור אירוטי המיוחד רק לך…

נקודת הג’י בגברים

גם לגברים יש אזור המקביל לנקודת הג’י – הידוע בתור בלוטת הערמונית. הבלוטה מצויה כמה סנטימטרים בתוך הדופן העליונה של פי הטבעת. לא כל גבר נהנה מגירוי הערמונית, אך בהחלט יש מקום לשקול את זה, בלי קשר לזהותך המינית. גברים רבים בוחנים את זה במהלך עינוג עצמי, והדבר יכול גם להוסיף להנאה ממשחקים מיניים אחרים, בתנאי שהאקט מבוצע באיטיות, באופן בטיחותי ותוך שימוש בג’ל חושני.