בכל מקום שתחפשו איך להכין את הארוחה הרומנטית המושלמת, שתבטיח לכם ערב של סקס עם זיקוקים, תמצאו תמיד את הצדפות מככבות כאפרודיזיאק המושלם, את היין האדום כמשחרר עכבות ואת השוקולד שאתם פשוט חייבים לקינוח. אבל בינינו, מי מאיתנו מבשל צדפות רוטטות וגם אם כן, מה הסיכוי שהפרטנר זורמ/ת עם זה? וגם- כמה שוקולד אפשר לאכול בערב אחד אחרי שתקעתם צדפות?

כדי לחיות חיים מלאי תשוקה ולשפר את איכות חיי המין באמת, חשוב להקפיד על תזונה מתאימה לא רק בארוחה רומנטית אחת, אלא כדרך חיים.
שמירה על חיוניות הגוף, המרצת מחזור הדם ותחושת קלילות בבטן תמיד יתרמו לאווירה במיטה. אבל

לא נסתפק בכך, הנה 7 מעוררים רשמיים שיעשו לכם חגיגה במיטה.

1. אבוקדו

נכון שזו לא תמיד העונה ושהוא לא בדיוק פרי זול, אבל היי – שימו אותו מול צדפות ומדובר בלחם וחמאה. בתרבויות קדומות הוא כונה ״עץ האשכים״, לא בטוח שזה כשלעצמו מעורר במיוחד, אבל האבוקדו מכיל ויטמין E בכמות רבה וחומצות שומן נוספות שמגבירות את ייצור הטסטוסטרון הטבעי, ולפיכך גם את החשק המיני.

2. תאנים

המשקיענים שביניכם יצליחו למצוא סרטונים ו”גיפים” של דימויי סקס עם תאנה, ולא בכדי. התאנה מזכירה מאוד את איבר המין הנשי, בצורה, במרקם ובסביבה הלחה, וכבר מעצם העיסוק בה אכילתה מעוררת מינית. כדי להבטיח שמדובר גם בעניין מדעי ולא רק בדמיון הפרוע שלנו, תאנים מכילות חומצות אמינו חיוניות, שנמצאו כמגבירות היצר המיני אצל גברים ונשים כאחד.

3. פטל שחור

ממיץ הפטל התמים ועד לפרי שעל השיח יש מרחק רב, וגם הפרי הזה נהנה מארשת סקסית מעצם היותו מה שהוא. אולם בנוסף נמצא שהשמנים המצויים בזרעי הפטל, שידועים גם כמאיצי לידה, גורמים לתחושת חשק גובר שמתפשט מאיברי המין הפנימיים, הן אצל נשים והן אצל גברים.

4. סלרי

מודים שפה הופתענו. הוא לא נראה סקסי, לא טועם סקסי ולא נתפס סקסי. אבל מסתבר שהסלרי מכיל אנדרוסטרון, הורמון נטול ריח שמופרש בהזעה של הגבר ומעורר את הליבידו הנשי. איך אומרים? רע לא יכול לצאת מזה.

5. מי קוקוס

אמנם נדרשת כמות נכבדה ממנו כדי להתחיל לחוש חרמנות מתפשטת בגוף, אבל בצריכה קבועה שלו בתזונה הוא מנקה את הגוף, גורם לתחושת קלילות וזוהר ומאזן את ייצור ההורמונים, ולכן ידוע גם כמעורר החשק המיני.

6. בננה

מעבר לדימוי הפאלי המובן מאליו, הבננה ידועה כאחד ממעוררי התשוקה הנפוצים.הבננה מכילה ברומלין, שנחשב כמגביר ליבידו נשי ומונע אימפוטנציה גברית. פצצת אנרגיה צהובה, או לא פצצת אנרגיה צהובה?!

7. שקדים

כמה קטנים, ככה שובבים. השקדים הם חלק מתזונה בריאה שכל תזונאית תמליץ עליה, אבל מה שהן שוכחות לעתים קרובות לומר כדי לשכנע אותנו לאכול אותם, הוא שהמגנזיום והויטמין e שהם מכילים גם מגבירים את החשק המיני וגם משפרים את העמידות המינית- במילים פשוטות: יותר סקס, למשך יותר זמן.

אז אם חיי המין שלכם זקוקים לזריקת מרץ, ותרו על הביקור בשוק הדייגים לפנות בוקר, נסו להכניס מעט מכל אחד מאלה לתפריט הקבוע שלכם. זה פשוט ביותר, רב עונתי, מצוי בכל סופר שכונתי כמעט ומאפשר גיוון אינסופי, בדיוק כמו שאתם מצפים מחיי המין שלכם.

שיהיה בתיאבון ובהנאה!