הקיץ הגיע ואתו החום, הלבוש המינימאלי והצורך הכמעט פיזי בחופשה, בעיקר חופשה זוגית ומפנקת. אתם מוזמנים להפוך את ה"חם לי" ל- “I’m HOT” בעזרת כמה רעיונות לבילוי קיצי, סקסי ומושלם.

רומנטיקה בים​

דמיינו לכם את התמונה הבאה – זוג מגיע לחוף הים מוקדם בבוקר, לפני שהיום מגיע לשעת הרתיחה. החוף ריק, רק שלושה אנשים מתעמלים ליד סוכת המציל. היא מוצאת פינה מוצלת ומניחה את התיק, מסירה את הבגדים ונשארת בבגד ים. קטן. הוא נעצר על החול החם, בוהה בה בזמן שהיא צועדת לעבר המים הקרירים, יודעת שהוא לא יכול להסיר ממנה את העיניים. אנחנו יכולים להמשיך ולספר איך החזיה של הבגד ים ירדה במים, ואיך בין בטן לגב הוא העביר ליטוף כמעט בלתי מורגש שעקצץ את כולה אבל נראה לנו שכדאי שתיצרו את ההמשך בעצמכם. הטיפ שלנו – אל תוותרו על פינוקים קולינאריים אקזוטיים וחושניים ומשקה אלכוהולי קיצי ומרענן. מהים מומלץ להמשיך למקלחת משותפת וריחנית שתסיר את החול והמליחות ותצית את התשוקה…

להעיר את כל החושים

שמיים זרועי כוכבים היו תמיד תבלין רומנטי מנצח. פינה מבודדת בחוף ים לילי היא הפתעה שמעוררת את כל החושים – נרות ריחנים שמדגדגים את חוש הריח, מטעמים שמאתגרים את חוש הטעם ורחש גלי הים שמלטף את חוש השמיעה. את חוש התאווה תוכלו להעיר בעזרת מסאז’ חושני וארוטי (בעיקר במקומות הפחות צפויים…) שיבטיח לכם לילה בו אתם תראו כוכבים, ולאו דווקא בשמיים. הטיפ שלנו – אל תשכחו שתי מגבות רכות ונעימות למקרה שתחליטו להרגיע את התשוקה הלוהטת עם איזו שחייה לילית בעירום.

רק אתם והטבע

רק שניכם בעולם, הרגליים בנחל הקריר, העיניים אל הנוף המקיף אתכם והידיים שמלטפות, מרגישות, חושקות. פינות חמד קרירות ומבודדות מחזירות גם את העירוניים ביותר לתקופות בהן הטבע היה התפאורה המושלמת לפגישה ארוטית ורומנטית. הטיפ שלנו – הוסיפו איזה ג’ל חושני לחבילת הפיקניק, גם אם לא תשמשו בו בינות לעצים ולנחלים הוא ישאיר אתכם עם צפיות לעתיד. כמובן שאם מדובר באחד הדייטים הראשונים שלכם, מומלץ לעדכן מראש את בן או בת הזוג במקום אליו אתם הולכים – אמנם זה קצת פוגע בהפתעה, אבל נותן תחושת ביטחון ורוגע שאין לה תחליף.

תרגישו אמריקה

עונת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ומי מאתנו לא דמיין את עצמו נוסע עם אהוב או אהובת ליבו במכונית בעלת גג נפתח לעבר השקיעה, עם בקבוק שפניה שמחכה רק לכם במושב האחורי? הפתיעו את בן או בת הזוג ושכרו ליום מכונית קלאסית כזאת, כמו שרואים בסרטים. תאמינו לנו, אחרי הפתעה כזאת ואחרי כל המבטים המקנאים שינעצו בכם העוברים ושבים, לא באמת משנה מה תכננתם להמשך היום. הטיפ שלנו – צאו מהעיר, סעו אל המרחב והרוח. אדרנלין והתרגשות הם תמיד תוספות מבורכות לדייט רומנטי.

יום מרגוע​

לראות אותה מתענגת על מסאז’ מפנק, נאנחת מהנאה בזמן שגם אתה מרגיש כיצד הגוף והנשמה מתמסרים לידיים שמלטפות, לוחצות תופסות. ספא זוגי מפנק וממוזג הוא הדרך הטובה ביותר להתנתק מהחום והלחות ולהיכנס לעולם אחר, קריר וחושני. אפשר ללכת על ספא ייחודי ובוטיקי ואפשר גם להתפנק ביום ספא בבית מלון. בכל מקרה התוצאה היא זהה – גוף רגוע ונפש רגועה שמאפשרים לכם לחוות את עצמכם אחרת. הטיפ שלנו – בכל הרוגע הזה עזבו את המילים ותנו לגוף לדבר, לנוע, להרגיש. כדי שזה באמת יקרה תדאגו שאחרי כל הפינוקים בספא יחכה לכם חדר פרטי, עם מצעים רכים ועוטפים והפתעה ארוטית בדמות חבילת הנאה שתרטיט בכם תחושות חדשות ותאפשר לכם לענג את בן או בת הזוג בדרכים שלא הכרתם.