כמעט לכל אחד יש פנטזיות מיניות מסוג כלשהו, החל מלראות את בת הזוג בגרביונים וביריות ועד לתרחישים מורכבים יותר הכוללים עזרים קינקיים שונים. בעוד שעדיף לשמור על פנטזיות מסוימות לעצמך (מין קבוצתי הכולל את החברה של הפרטנרית שלך, למשל), היכולת לחשוף את המאווים היותר אינטימיים שלך יכולה להפוך לדרך מצויינת להעצים את הקשר עם הפרטנר.

חיי המין שתמיד חלמתם עליהם?

ניתן לדבר על התשוקות שלך עם הפרטנר בצורות רבות: אם אתם נבוכים לדון בנושא פנים אל פנים, אפשר גם להחליף מסרונים לוהטים, לשוחח בטלפון או בצ’ט, או לשתף חומרים אירוטיים כדי לפתוח את הנושא. לא משנה איזו שיטה תבחרו, התחילו עם הפנטזיות הפחות נועזות והתקדמו בהדרגה בסולם הפנטזיות תוך שאתם בוחנים את התגובה של הצד השני.

בעוד שמאהב שמכבד אתכם לא יהיה שיפוטי כלפי הפנטזיות שלכם, כל אחד מגיב אחרת, ולכן אין כל ערובה לכך ששניכם תרצו את אותם הדברים. אם הפרטנר שלכם דוחה רעיון מסוים, אל תאשימו אותו ואל תחמיצו פנים. במקום, נסו לראות אם יש איזשהו עמק שווה שאפשר להגיע אליו – או שקלו את הרעיון של “להחליף” פנטזיות: אני אגשים את שלך ואתה תגשים את שלי.

אם אתם מחליטים כן להגשים את הפנטזיות שלכם, אנא ודאו שאתם בקיאים בהנחיות הבטיחות, וקחו בחשבון את ההשפעות הפיזיות והרגשיות שעלולות להיגרם כתוצאה מכך. פנטזיות מסוימות יכולות להיות דיבור מלוכלך בעת משחקי מין, אבל אולי עדיף להסתפק בכך.

כמו כן, קחו בחשבון את התגובה האפשרית של הפרטנר שלכם. זה שהפרטנר מוכן לנסות משהו לא אומר שהוא יהנה ממנו: אל תתנו לגירוי המיני שלכם להפוך אתכם לאנוכיים הנהנים על חשבון הצד השני. מצד שני, אל תרגישו מחויבים להגיד כן למשהו שאתם לא באמת רוצים לעשות. עדיף להיות כנים – מבלי להפגין חוסר כבוד או שיפוטיות – מאשר להתעלם מהצרכים שלכם.

הגשמת פנטזיות יכולה להיות מאוד מהנה, אבל אם הדברים לא מתרחשים בהתאם למתוכנן (ולפעמים אפילו אם כן), אתם עלולים לגלות שהפנטזיה מתנפצת נוכח המציאות. תחשבו על זה ככה: הגשמת הפנטזיה עלולה לגרום לכם לאבד מקור בטוח להשראה וגירוי מיני.

אם אתם מחליטים בכל זאת להגשים את הפנטזיות שלכם, קחו את זה בקלות והיו קשובים לתגובה של הפרטנר שלכם. עצרו מייד אם אתם רואים שהפרטנר לא בקטע – ואל תזדכו על חוש ההומור שלכם בכניסה לחדר השינה. הירגעו, תקשרו בצורה ברורה והיו כנים, ואז מי יודע, ייתכן שתצליחו להוסיף מימד חדש לגמרי לחיי המין שלכם, ולמצוא משחקי מין אהובים על שניכם.