אם אין לכם זמן וכוח ללכת לקולנוע, או אם לא הצלחתם להגיע להסכמה על הז׳אנר המועדף על שניכם – למה ללכת סחור סחור? סרטים סקסיים, שמעוררים את היצר ומגבירים את החשק, הם ז׳אנר בפני עצמו, ואפילו אם צריך לספוג בשקט קצת מאפייני הרומן הרומנטי בחלקם, הם משחק מקדים מושלם , כך שבסוף זה משתלם.

אז הנה לפניכם רשימה של 10 סרטים (חדשים יותר או פחות) שכדאי להכין לצפייה לקראת ערב חסר מעצורים:

1. Crazy stupid love​​

כשמו כן הוא, אבל לא הבטחנו מותחן פסיכולוגי אלא סרט סקסי. פרוד טרי, ג׳וליאן מור וריאן גוסלינג, הם מרכיבים שמבטיחים ששההבטחה שלנו תתקיים. איך הופך קאל הבורגני והמרוצה מהחיים, שחי את החלום האמריקני, לסטאד? גוסלינג בא לעזרו, וביחד הם מספקים את הסחורה.

2. Magic mike xxl

גברים סטרייטים, כאן בדיוק הזמן להיות חזקים. סרט צ׳יפנ׳דייל עכשווי, שמביא בשלל שוטים את מארזי הקוביות ההורסים האלה אל קדמת המסך, בתנועה שאף רוקט פוקט לא היה מתבייש בה. נשים סטרייטיות ומרבית הגברים הגייז לא יוכלו לעמוד בפני המראות הללו, והעלילה היא לגמרי אפקט משני לתפאורה. כמובטח – זה ישתלם.

3. Fifty shades of grey

פחות או יותר נאמר כבר הכל על הסרט, שבא בעקבות הספר ״50 גוונים של אפור״. אבל היות ויותר נשים מאי פעם הודו שלא רק קראו בשקיקה, אלא גם עינגו עצמן תוך כדי, והיות והסרט מילא את אולמות הקולנוע ברחבי העולם, הסרט ששם את סצנות הסאדו-מאזו בקולנוע המיינסטרימי לגמרי ראוי לצפייה, ואם דרוש לכם טוויסט קטן כדי לחמם את העניינים הוא מושלם בשבילכם.

4. The overnight

כשפורנו ביתי הוא המלך, אין פלא שהסרט הזה, שנפתח בסצנת סקס ריאליסטית וקצת מגושמת, נכנס למצעד הסרטים הסקסיים. הוא אולי לא מפורש ויזואלית, אבל לכל אורכו עוברת נימה של שיח סקס, שבמיוחד זוגות עם ילדים לא יוכלו להתעלם ממנה. הוא מקבל מאיתנו את הציון: ג׳ל סיכה קולנועי אולטימטיבי.

5. ברבור שחור​​

מלבד נטלי פורטמן הברבורית, שלבדה יכולה לספק את הפנטזיה של רבים מהגברים (וגם של נשים לא מעטות), הסרט שמספק סצנות לוהטות שלה, ובמיוחד אחת לסבית מפורשת, הוא סרט מעולה להתחיל להתחרמן על הכורסא מולו.

6. The dreamers

זה אמנם סרט בן יותר מעשור, ולכן נדרש פה ניים דרופינג רציני, אבל הסרט של ברנרדו ברטולוצ׳י הוא כל כך סקסי שאי אפשר להדיר אותו מהרשימה, גם כעבור 12 שנה. סטודנט אמריקאי בצרפת, פוגש אח ואחות, ומגיע איתם לאמבטיית קצף בדרך עזו או אחרת. בלי ספויילרים, אבל אתם בטח מסוגלים לנחש מה קורה שם מתחת למים.

7. Y tu mama también

זה יכל להיות סרט נעורים שובב ותו לא, אם לצד שני כוכביו המתבגרים ונוטפי ההורמונים לא היתה אישה בוגרת שמלמדת אותם מה לעשות עם כל הג׳וס המחרמן הזה. ומלבד התוכן, יש כלל אצבע – אם זה בצרפתית – זה סקסי. אם זה באיטלקית – זה מחרמן. אם זה בספרדית – זה לוהט.

8. The boy next door​​

כשבחור שעוקב אחרי ג׳יי לו באובססיה, זה יכול להיגמר רק בשתי דרכים. ומכיוון שהסרט מדורג כאן ומשום שיש תמונה שהיא ספוילר מצויין לשאלה הזו, אפשר להבין שהדרך שבה זה נגמר הופכת אותו לסרט סקסי, שבלי בעיה הבחור מהדלת ממול מקבל 5 כוכבים סקסיים.

9. Love​​

אל תתנו לכרזת הסרט לתעתע בכם, יש כאן יותר משני כוכבים לסרט, ואם שלישיות עושות לכם את זה, בסרט הצרפתי הזה הם יעשו לכם את זה בצרפתית. הרווח כולו שלכם.

10. Mulholland drive​​

סרט שמתרחש בתוך חלום ולכן מגרד כל הזמן את גבולות הפנטזיות, והכל יכול להתרחש בו. אם גירוי אינטלקטואלי עושה לכם את זה התסריט יכול בהחלט לעבוד עבורכם, אבל אם זה לא מספיק – סצנות ה girl-on-girl יסגרו לכם את הפינה, ובלי ספק ישלחו אתכם לשלוח ידיים זה לזה. דורקס מאחלת לכם צפייה מהנה!