אחת מהשאלות הנפוצות ביותר היא ‘איך אני יכול לשמור על עניין במערכת היחסים שלי?’ בעולם האגדות, הזוגות תמיד ‘חיים באושר ובעושר עד עצם היום הזה’, אך בעולם האמיתי של מרבית הזוגות קיים קושי לשמור על התשוקה לאורך זמן. נסו את הטכניקות הבאות מבית durex כדי שהשעמום לא יהיה חלק מחייכם.

אל תזניחו את הצרכים שלכם

אנשים רבים מזניחים את האינטרסים שלהם בתוך הקשר, ומעדיפים לדאוג יותר לצרכי הצד השני. גם אם זה נשמע לכם לא הגיוני, הגישה הזו יכולה מאוד לכבות את הפרטנר שלכם, ולגרום לו להרגיש לכוד. אם אתם מאושרים, עצמאיים ובטוחים בעצמכם, רוב הסיכויים שתמשכו את הפרטנר שלכם הרבה יותר.

שמרו על אהוב לבכם

בשלבים המוקדמים של הקשר, אנשים נוטים לחזר יותר. אחרי ש’זכיתם’ בלב הפרטנר שלכם, מתחילה הנטייה לקחת אותו כמובן מאליו. אל תפסיקו לפתות את אהוב לבכם, בין אם באמצעות שבחים, מתנות קטנות וחמודות, משחק מקדים מפנק, עיסוי רגליים או כל דבר אחר שגורם להם להרגיש טוב.

היו פעילים

אובדן ליבידו לרוב קשור לסגנון החיים שלכם. לעשות כושר ביחד יכול להכניס אתכם לעניינים ולהכין אתכם טוב יותר למשימה.

​היו בריאים

תזונה לקויה, שתיית אלכוהול, צריכת סמים (חוקים ולא חוקיים), חוסר שינה וכושר גופני ירוד – כל אלה יכולים לגבות מחיר מהליבידו שלכם.

אל תשכחו להתנשק

מרבית הקשרים מתחילים עם מבול של נשיקות, אך אלה לרוב מתמעטות עם הזמן. כאשר אתם מתנשקים, אתם מאפשרים לעצמכם מגע ישיר עם הפרומונים של הפרטנר שלכם – אלו כימיקאליים המעוררים משיכה מינית שיבעירו לכם את התשוקה. הנשיקות בעת המשחק המקדים יעוררו מינית את שני הצדדים ויביאו אתכם לסיפוק מרבי והגדלת המשיכה.

טפחו את עצמכם

היו מטופחים בדיוק כמו שהייתם בדייטים הראשונים – ונפנפו בנתונים שלכם עם תחתונים מחמיאים.

להכניס גיוון

זוגות נוטים לחקור את המיניות שלהם יותר בהתחלה, אבל אחרי שהם מגלים מה עובד, הם נוטים להיתקע בשגרה מסוימת. נסו להכניס תנוחות חדשות, צעצועים, טכניקות משחק מקדים שונות או אפילו מעט פנטזיות לתוך המשוואה – בחרו מאלו או נסו את כולם.

החליפו תפקידים

אצל הרבה זוגות, פרטנר אחד לוקח את התפקיד הפעיל בעוד שהפרנטר השני פאסיבי במיטה. נסו להחליף תפקידים – אם אתם בד"כ אלו שיוזמים את הסקס, תעודדו את הפרטנר שלכם לעשות את הצעד הראשון בפעם הבאה, ואם בד"כ אתם מובלים על-ידי הפרטנר, אז הפעם תהיו אתם המסתערים.

שתפו פנטזיות

סקס מעולה זה משהו שקורה גם במוח, אז אל תשכחו להפעיל אותו היטב. ייתכן וגם משחק מקדים של פנטזיות וריגושים חדשים שתרצו לעשות ואף פעם לא עשיתם ישפר את חיי המין שלכם.

היו רומנטיים

סקס ואהבה עובדים ביחד מצוין. ככל שתכירו את אהוב לבכם יותר, כך תוכלו להיות פתוחים יותר מינית. אם תזכרו את זה, אין שום סיבה שהסקס לא יכול להמשיך ולהשתפר כל יום.