למי שלא ידע (וידעה) תקופת ההיריון נחלקת לשלושה טרימסטרים (שלישים) – ראשון, שני ושלישי. אצל רוב הנשים בזמן הטרימסטר הראשון רק המחשבה על סקס מעוררת בחילות ותחושת דחייה בלתי נסבלת. אבל, ברגע שעוברים את קו הגבול לטרימסטר השני החיים משתנים.

איזה כיף, הגענו לטרימסטר הסקסי

אצל הרבה נשים הטרימסטר הראשון הוא טרימסטר במהלכו הגוף מסתגל למצב החדש, וכולל פעמים רבות בחילות, מצבי רוח, הקאות, עייפות ועוד, כמספר הנשים בעולם מספר התופעות. אבל, אצל רוב הנשים התופעות הללו מתמעטות או נעלמות כאשר הן מגיעות לטרימסטר השני.

השליש השני מאופיין בתופעה שאף אחד או אחת לא באמת מדברים עליה – חרמנות. מהאישה המרוחקת והעייפה של השליש הראשון נשארת אישה לוהטת, עם חמוקיים חדשים ומדליקים, שרוצה לנצל את הזמן שנשאר לה כדי לעשות סקס, והרבה. נשים בשליש השני חולמות הסקס, עושות סקס ומתרגשות מסקס הרבה יותר בזכות ריבוי כלי הדם בחלק התחתון של הגוף, מה שהופך כל נגיעה לחוויה מענגת.

כמובן שגם בן (או בת) הזוג יכול ליהנות בשליש הזה. קודם כל, לא צריך לפחד להיכנס להיריון, מה שהופך את הסקס למשוחרר הרבה יותר. דבר שני, מולך עומדת דיווה נשית ועגלגלה שרק מחכה שתחקור-י את גופה ותעזור-י לה לגלות את כל הדברים שייעלמו עם כניסתה לשליש השלישי. הזמן קצוב, המלאכה רבה ואף אחד מכם לא רוצה לפספס את ההזדמנות הזאת. אז נכון, יש כמה תנוחות שאי אפשר לבצע בשלב זה, אבל זו רק הזדמנות לגלות תנוחות יצירתיות יותר וחדשות.

בנוסף, החושניות המתגברת והתשוקה הטבעית גורמות לנשים רבות לענג את עצמן הרבה יותר. הבעיה היא שככל שהבטן גדלה יש לך פחות קשר עם החלקים התחתונים של גופך, הם פשוט נעלמים משדה הראיה… כאן באים לעזרתך כל מיני חברים חדשים שירגיעו קצת את הלהט התמידי ויהיו שם בשבילך מתי שאת רק צריכה.

ומילה אחרונה לפרטנר או לפרטנרית של ההריונית – האישה שמולך חווה שינוי פיזי מטורף, הדמות הניצבת מולה במראה חדשה לה ולפעמים היא צריכה ללמוד לאהוב אותה. מעשה אהבה אמנם יספק את היצרים הפיזיים והחושיים שלה, אבל הוא גם יאותת לה שעם כל השינויים שהיא עוברת היא עדיין יפה ומדהימה, ושאתה או את עדיין חושק-ת בה וחושב-ת שהיא מושלמת כמו שהיא – וזה הדבר הסקסי ביותר שיש.