אין-אונות

רק בגלל שאתה מוכן ומזומן לפעולה לא אומר שזה יקרה. מתח נפשי וחרדת ביצוע עלולים לגבות מחיר, וזה לפני שניכנס בכלל למגוון הגורמים האחרים שעלולים להשפיע על הזקפה ולהגיע לאורגזמה, כמו אלכוהול, תרופות מרשם ואחרות, וסגנון חיים לא בריא. לפעמים זו עשויה להיות דרכו של הגוף שלך לומר לך שאתה לא מוכן לסקס.

שפיכה מוקדמת

בין אם זה נובע מחוסר ניסיון, חוסר ביטחון או פשוט גירוי קיצוני, אין שום סיבה לדאוג, אלא אם כן זה קורה כל פעם. קונדומים להשהיית האורגזמה יכולים לעזור, או, אם אתה מסוגל ויודע איך להגיע לאורגזמה יותר מפעם אחת, חכה עד שהגוף שלך יתאושש ואז נסה שנית. הזקפה השנייה לרוב מחזיקה מעמד יותר מהראשונה (זו הסיבה שגברים מסוימים מאוננים לפני הדייט – כמנגנון התמודדות יעיל). קיימות דרכים רבות לענג את הפרטנרית שלך עם הידיים ועם הפהוטבעת אהבה יכולה להאיץ גם את האורגזמה שלה.

גמירה מאוחרת

באופן דומה, ייתכן שתגיע לשלב שבו ממש תרצה להבין איך להגיע לאורגזמה ולא תצליח. הדבר עלול לנבוע ממתח נפשי, תרופות מסוימות, אלכוהול ומגוון גורמים אחרים. שוב, אלא אם כן מדובר בבעיה שגרתית, אל תדאג – למרות שהפרטנרית שלך אולי תרצה שתחזק אותה ותבהיר לה שהיא מושכת אותך.

רגישות לאחר האורגזמה

אחרי הגמירה, הפין עלול להיות יותר מדי רגיש למגע למשך זמן מה. זוהי תקופת הסתגלות שתחלוף לאחר זמן מה, ואחריה הרגישות תחזור לרמות שגרתיות.השימוש בחומרי סיכה יכול לסייע לפעם השנייה להיות נוחה יותר ולעזור למנוע את שפשוף העור, אך כלל הזהב בסקס הוא שאם זה כואב, אל תעשה את זה.

בכל מקרה, בעיות שכאלה לא הופכות אותך לפחות גבר, ואם הפרטנרית שלך שופטת אותך, תשאל את עצמך האם היא מתייחסת מספיק למה שחשוב לך באמת. עם זאת, במקום להתעלם מהבעיות שלך, תמיד כדאי לבקר אצל הרופא, אם אתה מודאג ממצב העניינים שם למטה. בעיות בזיקפה יכולות ללמד על בעיות רפואיות כמו סכרת, ותמיד עדיף לאתר בעיות כאלה בשלב מוקדם.